niedziela, 13 marca 2016

Charlotte Link - zima pod znakiem kryminałów

Rzadko zdarza mi się czytać ciągiem kilka książek tego samego autora, ostatni raz miałam tak chyba z Cobenem. Po Charlotte Link sięgnęłam z polecenia bliskiej mi koleżanki i nie zawiodłam się. Ta niemiecka pisarka wydała bodajże 17 powieści sensacyjno - kryminalnych. W ekspresowym tempie połknęłam 10 z nich:

- Grzech aniołów
- Dom sióstr
- Wielbiciel
- Przerwane milczenie
- Nieproszony gość
- Drugie dziecko
- Echo winy
- Ostatni ślad
- Obserwator
- Gra cieni

Teraz na półce czeka Ciernista róża:

książki Charlotte Link, Charlotte Link, kryminały,

Polecam wielbicielom nieco zaplątanej fabuły, gdzie czytelnik trudzi się odgadnięciem tajemnicy do samego końca, a oczywiste tropy są bardzo mylące. Ogromnym plusem jest objętość książek, znaczna ich ilość ma 300 - 400 stron, a jedna z moich ulubionych prawie 700 (trzy wieczory z głowy!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...