wtorek, 3 października 2017

Wrzesień 2017 - Tu i teraz

Niesamowite, jak szybko minął wrzesień. Pierwsza połowa zaskoczyła nas nagłym ochłodzeniem i deszczami, druga natomiast rozpieszczała słońcem i szumiącymi liśćmi. Sezon na kasztany rozpoczął się w tym roku nieco później, pewnie przez temperatury niższe niż w roku ubiegłym. Uwielbiam zbierać kasztany i zaraziłam tym dzieci - każdy kolejny znaleziony to masa radości. Podczas drzemki Młodszego w weekendy Starszy z tatą robią ludziki z kasztanów - okazuje się jednak, że nie da się w nie wbić zapałki! Jest to możliwe dopiero po nawierceniu dziurki wkrętarką. Czy kiedyś zapałki były twardsze, czy kasztany bardziej elastyczne? :)



Obowiązkowe nadmorskie spacery zaliczone - jesień nad morzem jest piękna.







Wracając z krótkiej wycieczki zajechaliśmy do Redzikowa, obejrzeć z bliska samoloty stojące przy lotnisku wojskowym. Chłopcy byli zafascynowani:

 
W kuchni działo się - zapas suszonych pomidorów i pierogów w zamrażarce zrobiony:

 Pierwsza lampka wina po ponad dwóch latach smakowała wybornie :)


Zaliczyliśmy też kino. "To" okazało się być horrorem ponad moje nerwy. Nie widziałam pierwszej ekranizacji i nie czytałam Kinga, a jednak kinowe efekty sprawiły, że często ze strachu zamykałam oczy. Za klaunami nigdy nie przepadałam, ale teraz to ich boję... To chyba mój ostatni raz z horrorem w kinie, trząść ze strachu to ja się lubię w domowych pieleszach ;).



Obejrzeliśmy też "The Circle. Krąg" z Tomem Hanksem i Emmą Watson. Film o nas - współczesnych, o zagrożeniach, jakie niesie ze sobą bycie częścią społeczności internetowej, o tym, co jesteśmy zdolni pokazać w sieci i jak działa... sekta? Oceńcie sami.


Z lektur nic nie mogę polecić w tym miesiącu.

Wpisy z września:
- W trasie z dziećmi - relacja z podróży 500km z dwójką maluchów w aucie,
- Masz dziecko? Siedź w domu - rzecz o dyskryminacji.
- Wspomnienie lata - nasze letnie obrazki,
- Lista 36. zup dla dziecka - pomysły do powieszenia na lodówkę,
- Przedszkole - plusy i minusy - wpis dla wszystkich wątpiących w sens posyłania dziecka do przedszkola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...