czwartek, 3 maja 2018

Kwiecień 2018 - Tu i teraz

W końcu zaczął się mój ulubiony okres w roku - ciepłe i coraz dłuższe dnie. Znów spędzamy więcej czasu na placu zabaw i jeździmy na krótkie wycieczki. Wspaniale jest móc ubrać buty i wyjść, bez całego tego zimowego opierzenia :). Wymęczone i wybiegane dzieci też inaczej zasypiają, a że doszliśmy już do etapu, gdy po czytaniu bajki i buziaku dzieciaki zasypiają same w swoim pokoju, każde w swoim łóżku (nie musimy przy nich leżeć, jak to zwykle bywało), tak ważne dla nas wolne wieczory nabrały nowego wymiaru. Wolność, panie! :) I byle do 20tej :).

Blog parentingowy Słupsk

blog Słupsk, Domowa Bajka Słupsk
 

Kwiecień przywitał nas Świętami Wielkanocnymi - w przygotowaniach bardzo pomagał mi mój Starszak.

pisanki

Pierniki spod miotły, Pierniki spod miotły Słupsk,

ciasteczka wielkanocne,

Nie mogło nas zabraknąć na corocznych Targach Ogrodniczych, gdzie zaopatrzyłam się w moje ulubione przyprawy :).

przyprawy naturalne, blog parentingowy,

Piękna pogoda dopisywała, korzystaliśmy z niej, rozpoczynając własny minicykl podróżniczy - "Zwiedzamy wybrzeże" :). Wstyd przyznać, ale mieszkając nad morzem od dziecka, trzymałam się zawsze Ustki, Rowów, raz w roku Jarosławca, Łeby i Darłowa. Tym razem mamy zamiar zwiedzić wszystkie okoliczne plaże i miejscowości nadmorskie. Uwielbiam Ustkę, ale już widzę, że piękniejsze plaże są gdzie indziej. Zaczęliśmy od Poddąbia.

Poddnąbie plaża,

plaża Poddąbie, Poddąbie

plaża, małżeństwo, Pomorskie, Poddąbie

zabawa na plaży, Poddąbie

Poddąbie

I Orzechowa, w którym rzeczka wpływa do morza:

Orzechowo plaża, Orzechowo rzeczka, Orzechowo zejście na plażę,

plaża w Orzechowie

relaks na plaży

W deszczowe dni zaliczaliśmy standardowo okoliczne sale zabaw - co to za cudowne miejsca! Dzieciaki brykają i nic nie chcą przez 2 godziny :). 

sala zabaw Słupsk, salla z kulkami, Dżungla Słupsk

Udało mi się przeczytać kilka ciekawych i kilka mniej ciekawych pozycji - mając jakąś książkę zawsze przy sobie, możemy przeczytać w danym miesiącu więcej, niż zazwyczaj. O tym, jak czytać więcej książek pisałam tutaj (klik).

jak czytać więcej książek, Remigiusz Mróz

El James Mroczniej,

Diagnoza książka

książka Wkurzonej żony

Momenty wychowawcze, książki o dzieciach

Wygrałam nagrodę II stopnia w konkursie Bambino na Facebooku, zestaw bardzo mnie ucieszył :). O tym, jak wygrywać w konkursach mogliście przeczytać tu (klik). Polecam gorąco, nie wygrywa ten, kto nie gra :).

Bambino, kosmetyki Bambino, Bambino konkurs

Zaczęliśmy z Tomkiem oglądać serial "Tacy jesteśmy" ("This is us") - o małżeństwie, którym urodziły się trojaczki. Serial prowadzony z perspektywy rodziców z małymi dziećmi oraz dorosłych już trojaczków. Rodzina, związki, wesołe, ale także skomplikowane perypetie bohaterów. Polecam. 


W kwietniu napisałam:
- "Walka ze schematami, czyli o głosach w naszej głowie" - o tym, jak nieświadomie popełniamy błędy naszych rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...