czwartek, 29 czerwca 2017

Krem chałwowy

Ekspresowy deser dla miłośników chałwy. Kaloryczny, ale wart grzechu :)


Składniki:
- 500ml śmietany 30%,
- 250g serka mascarpone,
- cukier puder,
- 2 chałwy,
- żelatyna.

Kremówkę ubić mikserem, dodać pokruszoną chałwę (ja użyłam waniliowej) i mascarpone, wymieszać. Doprawić cukrem pudrem (ja dałam niecałe 2 łyżki - sama chałwa jest słodka). W 1/3 szklanki gorącej wody rozpuścić 1-2 łyżeczki żelatyny (im więcej, tym krem będzie gęstszy). Przestudzić, wlać do kremu, wymieszać. Odstawić do lodówki na 2 godziny.

U mnie z truskawką i listkiem mięty. 
Boski jest także na drugi dzień.




1 komentarz:

  1. Mhhh uwielbiam takie cuda! Deser na najbliższy weekend zaplanowany:) Będzie pysznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...