poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Marzec 2018 - Tu i teraz

Za nami miesiąc, kiedy to teoretycznie przychodzi wiosna :). W praktyce był to kolejny zimowy miesiąc, z temperaturami na minusie i co rusz podsypującym śniegiem. Na szczęście bywały dni słoneczne (choć wcale nie ciepłe), staraliśmy się więc zapoczątkować sezon wiosenny kilkoma dłuższymi spacerami.

blogi Słupsk

tata i syn, macierzyństwo blog, rodzicielstwo blog, bycie mamą

być matką, blog macierzyński, blog parentingowy Słupsk

Mieliśmy ze Starszakiem krótki planowany pobyt w szpitalu, niegroźny zabieg, ale nerwy i tak były. Na zdjęciu typowa szpitalna kolacja dla dziecka...

szpital w Słupsku

Przed zabiegiem przetrzymałam go 2 tygodnie w domu, żeby nie złapał żadnej choroby, po nim także musiał zostać trochę w domu, więc nieźle się wynudził. Nadrabialiśmy karty pracy z przedszkola, żeby nie miał zaległości i uskutecznialiśmy zabawy.

autka dla chłopca,

Byliśmy też na pokazowych zajęciach z robotyki w "Coolturce" na Hubalczyków, bardzo fajna sprawa - dzieci budują roboty, następnie je programują na komputerze i te jeżdżą sterowane komputerem właśnie. Tu akurat nie pasuje nam termin zajęć i parę innych rzeczy, ale na pewno poszukamy czegoś podobnego na przyszły rok szkolny.

robotyka Słupsk, zajęcia dla dzieci Słupsk, blog Słupsk

klocki lego, zabawa z dziećmi, domowa bajka

Domowa Bajka Słupsk, Słupsk blog

Rodzice mieli wychodne - krótkie niestety, ale ważne że bez nieletnich. Mój mąż jako fan pizzy postanowił przetestować wszystkie pizzerie w Słupsku. Zupełnie nie wiem po co -  i tak najlepsza wychodzi spod mojej ręki :).


Gdy ja miałam wychodne i miałam sobie coś kupić, wróciłam z... sześcioma nowymi blaszkami do ciast :). Jak bzik to bzik, gotować nie cierpię, piec uwielbiam.

kocham piec, jak upiec babkę,

babka wielkanocna

W marcu kończyliśmy rozpoczęty w lutym remont, a chłopcy w końcu doczekali się swojego nowego łóżka piętrowego. Po remoncie zaraz nie będzie śladu, Młodszy już upiększył ścianę artystycznymi esami - floresami z mojej czerwonej szminki... Próbowałam ją zmyć ze ściany najpierw wodą z mydłem, potem wodą z proszkiem do prania, wodą z płynem do mycia naczyń i mleczkiem do demakijażu... Resztę przykryła kolejna warstwa farby. Tylko spokój jest metodą w tym szaleństwie :).

łóżko Lano Meble, Domowa Bajka Słupsk

W tym roku póki co nie mam szans na pobicie osobistego rekordu czytelniczego, nad czym ubolewam. Z poniższych pozycji najbardziej podobał mi się Coben, standardowo. Tego autora biorę w ciemno.

biblioteka Słupsk

jak czytać więcej

matka filolog Słupsk

Obejrzałam w końcu "Teorię wszystkiego" - film o genialnym naukowcu Stephenie Hawkinsie. Bardzo wzruszający film, rzekłabym - film o czasie i o tym, co nam ten czas ofiarowuje. Polecam. 

                                      

Pod koniec miesiąca przygotowywaliśmy się do Świąt Wielkanocnych. Starszak pierwszy raz miał okazję zdobić jajka barwnikami i upiększać je zabawnymi naklejkami.

pisanki wielkanocne

Nawet zrobił pisankową wersję mnie... :).

domowa bajka Słupsk

wiosna Słupsk

No to czekamy na prawdziwą wiosnę :).

W marcu napisałam:
- "Łóżko piętrowe Lano meble" - recenzja naszego nowego nabytku,
- "Domowe historie - cz.1" - zapis naszych rozmów z dziećmi, które publikuję na Fb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...