piątek, 9 marca 2018

Luty 2018 - Tu i teraz

Zaraz połowa marca, a ja robię podsumowanie lutego :). Z jednej strony męczą mnie te podsumowania w miesiącach zimowych, gdy dni są krótkie i mało czasu spędzamy na dworze, a z drugiej jest mi to potrzebne i lubię wracać do przeglądania tych wpisów. 

Najkrótszy miesiąc w roku zrobił nam niezłą niespodziankę - 2 tygodnie mrozów z 12 stopniami na minusie to był hardcore. Jestem ciepłolubna i wszystko co poniżej -5 jest dla mnie męczące. Wychodziliśmy na krótko, dłużej będąc jedynie na sankach w słoneczne dni. Z zimy dzieci skorzystały :). 

blog Słupsk, blogi Słupks, jak się mieszka w Słupsku
życie w Słupsku, macierzyństwo, rodzicielstwo blog, blog parentingowy

Nad morzem było tak zimno, że wytrzymaliśmy tylko kilka minut spaceru. W te dni ratowała nas gorąca czekolada, przygotowywałam ją zbyt często i teraz trzeba się wziąć za siebie przed nadchodzącą wiosną :). 

Ustka, plaża, plaża Ustka, Ustka zimą, zima nad morzem

Luty to z jednej strony przyjemności - słodkie podarunki od dzieci na Walentynki:

upominki na walentynki, blog parentinfowy Słupsk, blog rodzicielski Słupsk,

Wyjścia bez dzieci na włoskie żarełko (polecam restaurację Casa Italia na Starym Rynku i przepyszną pizzę calzone) i do kina - randki we dwoje pozwalają nam oderwać się od codziennej rutyny i przypomnieć sobie, że to od nas się wszystko zaczęło :).

restauracja włoska Słupsk, gdzie zjeść w Słupsku

życie w Słupsku, słupskie blogi, nblog parentingowy Słupsk

Zaczęliśmy odkładany od dawna remont całego mieszkania, po 5 latach trzeba było, zwłaszcza konieczne było położenie nowej instalacji elektrycznej, bo doszło do tego, że nie mogłam jednocześnie używać piekarnika i czajnika... A przy moich częstych wypiekach jest to konieczne :).

Pierniki spod miotły Słupsk, pierniki Słupsk, ciastka artystyczne Słupsk,

Przygody z prądem opisywałam między innymi tutaj. Co sobotę wywoziliśmy potwory do dziadków na cały dzień i działaliśmy. Nie miewamy takich dni, gdy od rana do samego wieczoru jesteśmy sami, bez dzieci, były to więc ciekawe i zabawne doświadczenia.

blog Słupsk

Zaliczyliśmy dwie imprezy urodzinowe na salach zabaw - przebywanie w gronie ludzi, którzy mają dzieci w tym samym wieku i to samo szaleństwo na co dzień jest bardzo relaksujące :). 

gdzie wyprawić urodziny w Słupsku

Wraz z nadejściem marca mrozy odpuściły, ale wiosny jeszcze nie widać. Wyczekujemy jej z utęsknieniem :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...