środa, 19 października 2016

Konkurs! Wygraj butelkę NUK First Choice Plus

Zostałam wybrana do testowania nowej butelki NUK First Choice Plus, dla dzieci w wieku 0-6 miesięcy.

       Z tej okazji mam dla Was konkurs!


Jeśli chcesz wygrać butelkę NUK First Choice Plus (0-6m, 150ml) i przetestować ją wraz ze swoim dzieckiem, odpowiedz w komentarzu na pytanie:

Jak wpłynęło na Ciebie / zmieniło Cię rodzicielstwo? 

Butelki dostaną 3 osoby, których odpowiedzi spodobają mi się najbardziej,
zachęcam do rozpisywania się :).
W komentarzu proszę podać również adres e-mail.
Konkurs trwa do 23.10.16r. (do północy), zwycięzcy zostaną wyłonieni następnego dnia. 

Po otrzymaniu nagrody i jej przetestowaniu zwycięzcy są zobowiązani do wypełnienia ankiety na temat butelki oraz wysłania zdjęcia swojego dziecka wraz z testowaną butelką NUK First Choice Plus na adres: nuk@dzikieptaki.pl
Regulamin testowania dostępny na stronie NUK.




Butelka NUK First Choice Plus została stworzona dla optymalnego łączenia karmienia piersią i butelką, testowana w szpitalach, z ulepszonym systemem antykolkowym.

Zapraszam do udziału i życzę powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Rodzicielstwo pozwoliło mi odkryć,że wszystkie pozorne przeszkody są tylko ukrytymi okazjami do rozwoju,a rodzina jest źródłem wszystkich twoich związków, prawdziwe uzdrowienie zaczyna się właśnie tam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzicielstwo wpłynęło NA mnie bardzo pozytywnie ponieważ od roku staraliśmy się o dzieciatko . Na naszej drodze stały przeszkody ale udało się i na świecie pojawiła się nasza córeczka Antonina :-) stałam się odpowiedzialna nie tylko za siebie ale za ta mała istotke która potrzebuje mnie zawsze o każdej porze. Jestem spełniona kobieta a Moja królewna spełnieniem marzeń.Rodzina to dar który trzeba pielęgnować a dziecko jest dopełnieniem miłości rodziców :-) ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzicielstwo to miłość bezwarunkowa do dziecka które jest jeszcze w łonie matki.Dla mnie to najpiękniejsze chwile spędzone z dzieckiem, pierwszy uśmiech, pierwszy ząbek pierwszy krok .Ten czas macierzyństwa pamięta się całe życie.Jak wnuki przyjdą na świat to uczucie rodzicielstwa bliskości powraca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwona P.
    Odkąd zostałam mamą, częściej czuje poczucie niesprawiedliwości, gdy slysze o kolejnym chorym maluszku. Wszyscy rodzice powinni w tym czasie cieszyć się z postepow, tak jak ja, a nie walczyć każdego dnia.
    Macierzyństwo zmieniło też moje postrzeganie siebie. Teraz jestem swiadoma nie tylko swoich wad, ale i zalet. Zrozumiałam, że nie ma ludzi idealnych. Na rozmiar 36 jeszcze bedzie czas zapracowac, dziś cieszę się, że mam przy sobie dwa Skarby. Nie każda ma to szczęście.
    Również dzięki coreczkom zmieniłam się z sowy w skowronka ;) Już nie przesiaduje nocami, bo przecież najlepsza zabawa jest o 6 rano.
    dziubek158@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzicielstwo bardzo wielu rzeczy mnie nauczyło,
    mogę powiedzieć, że nauczycielem życia dla mnie było,
    bo chwila pojawienia się moich bliźniaków na świecie,
    przewróciło wszystko do góry nogami, sami rozumiecie.

    Rodzicielstwo bardzo mnie zmieniło,
    choć wielu w to z początku nie wierzyło,
    bowiem wcześniej bardzo wygodnie żyłam,
    podróżowałam, bawiłam się i beztroska byłam.

    Tymczasem dzieci nauczyły mnie spokoju i cierpliwości,
    pokory, wytrwałości i uwagi podzielności,
    niesamowitą siłę i energię do życia zyskałam,
    choć bywały chwile, że się mocno załamywałam.

    Rodzicielstwo nauczyło też mnie odpowiedzialności,
    pokazało piękno bezinteresownej miłości,
    teraz umiem też czas organizować doskonale,
    a każdy dzień cieszy mnie niebywale.

    Dzięki rodzicielstwu umiem się w minutę z domu do wyjścia wyszykować,
    jednocześnie sprzątać mieszkanie i obiad gotować,
    opowiadać dzieciom bajki i ubrania prasować,
    wielofunkcyjną kobietą mogę się tytułować.

    mail: agap228@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oto prawda cała, tacierzyństwo to magia, która mnie spotkała. Może pomyśli ktoś, że w mym wyznaniu jest zbyt dużo patosu, ale to naprawdę najpiękniejszy dar jaki otrzymałem od losu. Rodzicielstwo dwa miesiące do naszego domu zapukało i to naprawdę niesamowite co się potem stało, przywróciło nam z żoną pogodę ducha, sprawiło, że każdego dnia uśmiechamy się od ucha do ucha. Szczęśliwe dziecko jest gdy szczęśliwa jest tata i mama, szybko zrozumieliśmy, że taka rzeczywiście jest prawda, bo w rodzicielstwie niesamowite jest to, że nagle odkrywasz najprostsze zasady życia, a czujesz się jakbyś dokonał niebywałego, na miarę Nobla, odkrycia.

    ma-ri-usz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...